Gatan där alla borde få plats

Dagarna flyter på och spenderas mestadels på vanliga platser. Typ jobbet. Men nu har jag fått ett till jobb och kan därför roa mig med lite variation. Och fantisera bland alla vita landstingetmänniskor. Annars hängde jag för en tid sedan på den där gatan som är så bra.



Där hade någon fin fått rosor.


Vi andra lekte lekar sådär som man gör ibland.



Sen var det ju såklart lite dans involverat.

Den ursprungliga planen var att se Kleerup på Pustervik, men han hade hjärnskakning så vi fick vara utan honom. Dramat utspelade sig istället på BK där huliganer tydligen huserar mitt i natten. Vet inte hur många sparkar ett huvud klarar men det är nog inte många fler än de vi såg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0